4 يوليو 2010

اه ياقلبى


بتلوم ياقلبى على حبك للى باعوا وغدوروا ونسيوك

اه ياقلبى لو تعرف ايه جوايا

... وقد ايه اتعذب هوايا .

.دمعه تروح وتفارق .

.. ودمعه تيجى وراها وتسابق ...

وحبك فى قلبى مبينتهيش

: اه ياقلبى لا قادر تنسى .

.. ولا قادر تصبر روحك وتقسى ..

وعلى حبك باقى .

. حتى لو كان ذكرى

: اه ياقلبى يامشتاق ..

. ولما تزيد الاشواق .

. تتعذب ف البعاد وتصرخ من الفراق

: اه ياقلبى اه ياقلبى جواك مواجع عايش بنبض ذكرى

: اه ياقلبى فين حبيك

: عايش حياته وناسى قلبك

: اه ياقلبى لما تلومنى وتشتكى

: اه ياقلبى متفكرش فى يوم ف اللى باعك

وتسأل فين حبيبك

: اه ياقلبى

: فين حبيبك

هناك 24 تعليقًا:

  1. emy
    آآآآآآآآآآآه والله انتى وجعتيلى قلبى... ليه بس كدة

    بس صعب ننسى أى حد أو أى ذكرى يا ايمى ... لازم يفضل جوانا حاجة سواء حلوة أو حتى وحشة منه... وهيه دى "الذكرى".

    ردحذف
  2. سلامة قلبك يا ايمي يا حبيبة قلبي يا رب

    بجد انتي وجعتي قلبي بس من الاغنية
    انتي عارفة كويس اوي اوي انا قد ايه بموت من الاغنية دي
    ههههههههههههههههههههههههه
    اختيار اكتر من رائع يا حبي

    بجد سعيدة اوي انك رجعتي ترخمي علينا تاني
    وحشتني لماضتك يا بنتي والله
    ووحشتني ليالي السهر بتاعنا
    واسامة منير
    ههههههههههههههههههه
    فاكرة يا بت ؟؟!!!!!!
    ههههههههههههههههههههههههههههههههه

    بجد وحشتيني يا حبيبتي اوي

    خالص حبي وتقديري

    ردحذف
  3. شيماء
    وحشتينى والله
    ووحشنى الكلام معاكم
    عندك حق احنا عايشين وفينا امل للحياة
    على الذكريات
    تحياتى وحبى

    ردحذف
  4. مهموهه
    وحشينى اوووووووووى
    ايوة وحشنى ايام سهرنا مع بعض وانا اكون مكان اسامه منير
    وارد على الناس دى كانت هتبقى ليلتهم مطينه بطين هههههههههههههههه
    انتى تقصدى الاغانى اللى ع المدونه
    اللى فوق دا تأليفى
    انا اعرف انك بتعشقى اغنيه شرين اا انكتبلى
    والله وحشتينى اوى ياحبى

    ردحذف
  5. فين حبيبك


    اول متلقيه كلميني علي طوووول انا مستني اهووو...

    ردحذف
  6. abo 3li
    ههههههههههههههه وانا لو هلاقيه هكلمك ليه
    وبعدين شكلك هتستنى كتير
    دور على حبيبك انت بقا
    تحياتى

    ردحذف
  7. ايمى

    همسات خرجت من قلبك الصافى


    لتدخل اعماق قلبى




    دائما مبدعه غاليتى


    وسلامه قلبك من الاه يا قلبى


    واسفه على غيابى


    تحياتى

    ردحذف
  8. سلامو عليكو..
    سلامت قلبك يا قمر
    يخرب بيت اللى يزعلك
    كلمات جميلة مليانة بالحيرة

    لك تحياتى

    ردحذف
  9. انتى رقيقة اوى


    تحياتي

    ردحذف
  10. جايدا العزيزى
    تسلمى لى يارب
    ويسلم لى قلبك واحساسك الجميل
    ولا يهمك المهم تكونى بخير ومش تغيبى تانى
    نورتى

    ردحذف
  11. ست جنى الحسن
    ربنا يسلمك يارب
    انا بخير الحمدلله
    تسلمى لى يارب
    تحياتى وحبى

    ردحذف
  12. tears
    وحشنى تعليقاتك ومواضيعك بجد
    ربنا يخليكى دا من زوقك
    تحياتى وحبى

    ردحذف
  13. اللى يبيعك بيعيه و متفكريش فيه

    المثل بيقول العايط على الفايت نقصان عقل

    و اوعى توجعى قلبك على حد ظلمك لانك كده بتظلمى قلبك مرتين

    ردحذف
  14. بنت وولد
    ميرسى اوى
    وبجد فرحانه ان اللى بكتبه مؤثر اوى كده
    وافتكرتوه انى مريت بيه
    انا باكتب من خيالى
    ليس كل ماادونه مررت به
    ميرسى لمروك الكريم
    ويسعدنى الزيارة الدائمه
    تحياتى

    ردحذف
  15. زهرة اللورا

    بطيوب الدنيا امسيكي


    احيكي


    احيك لكي باقة مودة


    فواحة بعبق التقدير الندي الرطيب


    لتلفح وجهك الحسن


    وتبعث في انفاسك شذى الياسمين


    وتسلم عليك سلاما صادقا واثقا



    بانك تحملين بين اضلاعك قلب امة


    تحفل في محفل نبضة جيوش ثائرة



    فلبي صرحاتها



    اهاتها



    هنا


    مستني اه



    اة


    ذات صرخة خاصة


    ربما لانها تهب من اعناق زهرة اللورا






    اعجبني خطك



    لانة بين الاضلاع خطى


    بزهك توضى



    وعلي قبلة وفائك صلي


    ودعا لكي ان تكوني بحفظ الرحمن



    اشكرك على المرور



    وحسن المتابعة



    استمري



    فمازل غض


    بالعطر



    والطيوب



    والشذى



    والاريح



    فايكي ان لاتفوحي؟

    ردحذف
  16. حلم
    يانهااااااااااااار
    تسلمى
    مليون على سلام
    على اجمل الكلام
    وربى عجزت عن الرد
    ولكن قلبى فرحا
    بالسعاده والحب
    لما اراه من تعبير
    وقدرة على الصياغه
    فقتى خاطرتى
    واحدثتى فرقا بين الخاطرة
    وتعليقك الفواح
    بعطر محبتك
    سلمتى وشرفنى مروروك
    تحياتى

    ردحذف
  17. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف
  18. بوست جميل اوى وملموس اوى قريب من جراح ناس كتير يمكن فى ناس بتجرح وبتدمع وهى بتقرائه بس دمعناه ان الكلام واصل اوى من غير تجميل فيه

    بوست بجد رائع يمكن دى اول مره اعلق فى المدونه دى بس بجد الموضوع تحفه بحيكى على الكلمات بجد وبتمنى تتقبلى مرورى ومن قلبى بتمنلك كل خير وسعاده وصحه وتوفيق وفرح وابتسامه تدوم يا رب طول العمر

    ردحذف
  19. amir elhob
    ميرسى لتعليقك اوى
    وبجد باكون مبسوطه انى كلامى واحساسى واصل لناس كتير
    مصدقاه حتى لو كان من خيالى مش حقيقه
    ومبسوطه اوى بتشريفك مدونتى
    واتمنى التواصل دائما
    تحياتى

    ردحذف
  20. خواطر راقية

    ((( دعوة للتواصل * كاتب مصرى )))

    ردحذف
  21. علاء المصرى
    ميرسى لمرورك
    شرفتنى
    ان شاء الله يتم التواصل
    تحياتى

    ردحذف
  22. الله الله على كلماتك بجد عجبتنى اوى وعجبتنى كمان مدونتك واغنيتك الرومانسيه دى

    ياريت تشرفينا فى مدونتنا
    مستنينك

    زهراء

    ردحذف
  23. انا هضيف مدونتك عندنا علشان نبقى نتواصل مع بعض وضيفى بتاعنا كمان

    ردحذف
  24. اميرات الاسرار
    ميرسى ليكى اوى
    ليا الشرف اتن يتم التواصل
    انا هضيفها ونتواصل دائما
    ان شاء الله
    تحياتى

    ردحذف

قول اللى فى قلبك